no-img
سایت همیار معلم

اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟


سایت همیار معلم
اطلاعیه های سایت

ads ads ads ads ads ads ads ads

ادامه مطلب

PPT
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟
ppt
شهریور 14, 1397
184 کیلوبایت
3000 تومن
مقاله اقدام پژوهی
اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟
سال تحصیلی 97-96
۳,۰۰۰ تومان

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟

 

 

بیان مسئله

 این مطالعه با محور قرار دادن دانش آموزان رشته ی علوم تجربی یکی از کلاس های ………………………….، انجام گرفته است. انگیزه ی انجام این تحقیق، مشکل دانش آموزان این کلاس در خواندن متون درک مطلب زبان یازدهم و خلاصه کردن متن ها به زبان انگلیسی بود. چنین به نظر می رسید که مشکلشان به دانش دستوری آنها از ابتدا تا دوره ی متوسطه مربوط می شد. کافی نبودن دانش دانش آموزان از ساختارهای زبان انگلیسی، در یادگیری تمامی مهارت های زبان تأثیر منفی گذاشته بود. در حالی که انتظار می رفت دانش آموزان تا رسیدن به دوره ی دوم متوسطه، دانش کافی در ساختارهای دستوری دوره ی دبیرستان داشته باشند و از آنها به درستی استفاده کنند، این دانش آموزان حتی در ساختن جملات ساده به زبان انگلیسی نیز مشکل داشتند. برای مثال، هنگامی که در حین تدریس از آنها خواسته می شد که بعضی از نکات دستوری متن را که به دوره ی اول دبیرستان مربوط می شد، توضیح دهند، یا نمی توانستند و یا در به کارگیری آن در متن و جمله سازی مشکل داشتند.  

در سال های گذشته همیشه مشکل دانش آموزان در درک مفهوم ماضی نقلی را داشته اند. همیشه بسیاری از دانش آموزان این زمان را با زمان گذشته ساده و گاه حال ساده اشتباه می گرفتند. طرز ساخت آن را به راحتی یاد نمی گرفتند. شکل منفی یا سوالی جملاتی که به زمان ماضی نقلی بود را نمی توانستند به صورت صحیح بنویسند ویا بگویند. پس آن ها نه درک درستی از مفهوم این زمان داشتند و نه آن ها را بصورت صحیح می توانستند بکار برند یعنی در درک و کاربرد زمان ماضی نقلی یا حال کامل مشکلات اساسی داشتند. با توجه به این که زمان ماضی نقلی در پایه اول دبیرستان تدریس می شود ، بسیاری از دانش آموزان پایه های دیگر یعنی دوم، سوم و چهارم دبیرستان هم این زمان را هنوز خوب نیاموخته اند و به راحتی مشکل آنان در درک و ساختار این زمان آشکار است.

بنابراین با توجه به اینکه دانش آموزان دوره ی متوسطه باید علاوه بر مطالب این دوره، بر مطالب دوره های قبل نیز احاطه داشته باشند تا بتوانند به سؤالات کنکور دانشگاه ها به درستی پاسخ دهند، درصدد برآمدم به بررسی مشکل بپردازم تا بتوانم راهکارهایی برای تقویت دانش دستوری این دانش آموزان بیابم.

 

 

دانلود اقدام پژوهی اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دستور زبان یا قواعد دستوری زبان انگلیسی دانش آموزان را تقویت کنم؟

 

فرمت فایل word

قیمت :    ۳۰۰۰ تومن

نکات مهم قبل خرید :

۱- نحوه دریافت به صورت دانلودی هست و شما بعد از پرداخت اینترنتی بلافاصله (اتوماتیک) فایل را می توانید دریافت کنید.
۲- در صورت مشکل با پشتیبانی سایت در تماس باشید.
۳- اعتبار ما در گرو کیفیت خدمات ، تکریم مشتری و رضایت شما است.

۴- فایل دانلودی بصورت ورد و قابل ویرایش و آماده چاپ می باشد

 

 



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads ads ads ads ads ads ads ads

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.