no-img
سایت همیار معلم

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ۱۳۹۸ | سایت همیار معلم


سایت همیار معلم
اطلاعیه های سایت

ads ads ads ads ads ads ads ads

ادامه مطلب

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ۱۳۹۸
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
آذر 29, 1397
۰ تومان

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ۱۳۹۸


شرایط ثبت‌نام هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم سال تحصیلی جاری در فارس اعلام شد

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس خبر داد: شیوه نامه ثبت‌نام هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان ارسال گردیده و دانش‌آموزان، والدین و کارکنان می‌توانند تا پانزدهم دی ماه آثار خود را ارائه نمایند که پس از داوری، برگزیدگان درفروردین ماه در مراسم اختتامیه استانی معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری کودک و نوجوان ، دکتر لیلا نورافشان در تشریح جزئیات هشتمین دوره جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در سال تحصیلی۹۸-۱۳۹۷ ، گفت: این جشنواره با هدف ترویج شیوه های زندگیسالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار می شود و دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی می توانند در سه محور پیشگیری از سوء مصرف مواد ، پیشگیری از استعمال دخانیاتو پیشگیری از خشونت ، آثار خود را ارائه کنند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت :این جشنواره با هدف هم افزایی ظرفیت ها و گسترش نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دو بخش ” خلاقیت های دانش آموزی ” و” ابتکارات مدرسه ای ” برگزار می شود.

وی افزود: بخش ” خلاقیت های دانش آموزی “شامل ایده پردازی، مقاله ، نقاشی ، روز نامه دیواری ، عکس ، فیلم کوتاه ، نرم افزار چند رسانه ای ، تئاتر ، نمایش و انشاء می باشدکه دانش آموزان ابتدایی فقط می توانند در رشته نقاشی و انشاء آثار خود را ارسال نمایند .

نورافشان گفت: بخش ” ابتکارات مدرسه ای ” نیز ویژه همکاران فرهنگی است که شامل الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس ، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه های ابتکاری پیشگیری و اقدام پژوهی می باشد .

 

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم 1398

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ۱۳۹۸

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت : دراین دوره ، والدین دانش آموزان و کارکنان مدارس نیز می توانند در بخش مقاله و ایده پردازی شرکتنموده و آثار خود را ارائه کنند .

نور افشان از توزیع بیش از ۴ هزار پوستر خلاقیت های دانش آموزی در دوره ابتدایی ، ۳ هزار پوستر خلاقیت های دانش آموزی در دوره متوسطه و ۷ هزار پوستر جشنواره ابتکارات در سراسر استان خبر داد و گفت: تبت نام و ارسال آثار امسال از طریق سامانه همگام به آدرس http://hamgam.medu.ir و یا از طریق سامانه دبیر خانه جشنواره نوجوان سالم به آدرس http://nojavan.shs.medu.ir انجام می شود و نیاز است دانش آموزان از طریق کد ملی به نام کاربری و با دریافت رمز ورود از مدیر مدرسه آثار را بارگذاری نمایند.

وی گفت: کارکنان اعم از پرسنل آموزشی و اداری نیز برای شرکت در این جشنواره باید از اداره فناوری منطقه خدمتی ،رمز ورود را با نقش ” شرکت کننده در جشنواره نوجوان سالم تهیه فرمایند و اولیا ی دانش آموزان نیز می توانند در بخش مقاله و اید پردازی از طریق کد ملی دانش آموزان و داشبورد اصلی ثبت نام نمایند .

دکترنور افشان ، د در مورد زمان بندی جشنواره نیز گفت : شیوه نامه جشنواره به ادارات آموزش و پرورش ارسال گردیده و دانش آموزان ، والدین وکارکنان می توانند تا پانزدهم دی ماه آثار خود را ارائه نمایند که پس از داوری ،برگزیدگان درفروردین ماه در مراسم اختتامیه استانی معرفی و مورد تقدیرقرار می گیرند .

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: آثار برگزیدگان مرحله استانی نیز برای شرکت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد که برگزیدگان ملی آن در تابستان ۱۳۹۸ معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند .

 

برای سفارش مقاله و تحقیق در این رابطه به آیدی زیر پیام بدین

T.me/Hamyar_moalem

۰۹۹۱۰۹۲۴۳۱۵

منبع: سایت همیار معلم



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads ads ads ads ads ads ads ads

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید