مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال املاء نویسی(وارونه نویسی) را در دانش آموزان بهبود ببخشم؟
مقاله اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال املاء نویسی(وارونه نویسی) را در دانش آموزان بهبود ببخشم؟
چکیده
این پژوهش در جهت بهبود مشکل درس املا نویسی دانشآموزی به نام فاطمه که در پایه اول دبستان شهید آرایی مشغول به تحصیل است ، می باشد. باتوجه به بررسی علل ضعف املا نویسی در دانشآموزم فاطمه متوجه شدم مشکل فاطمه ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بیدقتی او میباشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانشآموز مشاهده نمودم ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی در دیکته و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که خود دانشآموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانشآموز ابراز خرسندی نمودند .
در این زمینه جهت برخورد با مشکلات املا نویسی (وارونه نویسی) دانشآموزان پیشنهاداتی ارائه شده است.
فرمت فایل word
قیمت : ۳۶۰۰تومان
نکات مهم قبل خرید :
۱- نحوه دریافت به صورت دانلودی هست و شما بعد از پرداخت اینترنتی بلافاصله (اتوماتیک) فایل را می توانید دریافت کنید.
۲- در صورت مشکل با پشتیبانی سایت در تماس باشید.
۳- اعتبار ما در گرو کیفیت خدمات ، تکریم مشتری و رضایت شما است.
۴- فایل دانلودی بصورت ورد و قابل ویرایش و آماده چاپ می باشد
دیدگاه ها