no-img
سایت همیار معلم

۸- دانلود اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟ | سایت همیار معلم


سایت همیار معلم
اطلاعیه های سایت

ads ads ads ads ads ads ads ads

ادامه مطلب

۸- دانلود اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
zip
فروردین 16, 1398
۵,۰۰۰ تومان

۸- دانلود اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟


۸- دانلود اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟

پس از سالها تلاش ، مجموعه همیار معلم بهترین نمونه فایل های مورد نیاز معلمان را ارائه می دهد.

این اقدام پژوهی برای  آموزگاران با تدوینی ساده و روان و اختصاصی و بر اساس آخرین دستورالعمل های نگارش اقدام پژوهی  در سال جاری آماده سازی و تنظیم شده و با بررسی کامل و دقیق موضوع ، در اختیار معلمان و همکاران گرامی قرار داده شده است.

همیار معلم تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

 

فهرست مطالب

چکیده: ۳

کلید واژه : ۳

مقدمه: ۴

توصیف وضیعت و بیان مساله: ۵

تعریف کلید واژه ها: ۵

اضطراب چیست؟. ۵

نگرانی چیست؟. ۶

جمع آوری اطلاعات  شواهد ۱ : ۷

مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: ۷

مصاحبه با دوستان: ۷

مصاحبه با دیگر دبیران محمد: ۸

مصاحبه با والدین محمد: ۸

مصاحبه با خود محمد: ۹

مطالعات تحقیقات گذشته : ۱۰

اضطراب فیزیک چیست ؟. ۱۰

اضطراب فیزیک واکنش احساس آگاهانه به یک یا چند مورد زیر است : ۱۰

چگونه اضطراب فیزیک دانش آموزان افزایش می یابد ؟. ۱۱

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها : ۱۲

الف) عوامل محیطی.. ۱۲

۱- فشارهای والدین : ۱۲

۲- شیوه آموزش دبیر : ۱۲

۳- محتوی کتاب های فیزیک : ۱۳

۴- تجارب منفی : ۱۳

ب) شیوه های اشتباه آموزش فیزیک.. ۱۳

۱) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی : ۱۳

پ) عوامل فردی.. ۱۴

۱) کاهش اعتماد به نفس : ۱۴

۲) احساس ضعف و کمبود : ۱۴

یافته های علمی.. ۱۵

▪ نظریه های روانکاوی: ۱۶

▪ نظریه های رفتاری: ۱۶

▪ نظریه وجودی: ۱۷

انتخاب راه جدید موقتی : ۱۸

اجرای راه حل و نظارت بر آن : ۲۰

گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ ) ۲۱

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن : ۲۳

پیشنهادات.. ۲۳

منابع : ۲۵

چکیده:

پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی  مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.

و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه اول متوسطه است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس فیزیک است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

 کلید واژه :

اضطراب – نگرانی – دانش آموز – پایه اول متوسطه

 

 

مقدمه:

اختلالات رفتاری و عاطفی دانش آموزان از مواردی است که در سال های اخیر، مورد توجه خاص دبیرین و اولیاء تعلیم و تربیت قرار گرفته است، توجه ویژه به این مشکلات رفتاری و عاطفی از این جهت مهم است که توجه نکردن به آن و گسترش یافتن این مشکلات در کلاس های درسی مانعی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی در مدرسه و کلاس است.

ضمن این که موجب می شود دبیران در کلاس درسی دچار مشکل شوند و باعث افت در عملکرد تحصیلی دانش آموزان نیز شود. اضطراب به عنوان یک مسأله شایع، حداقل به طور خفیف در اغلب دانش آموزان و نوجوانان به چشم می خورد.

قیمت اقدام پژوهی : ۵  هزار تومان

فرمت فایل : در قالب word  و قابل ویرایش

خریدی مطمن و عالی را با مجموعه همیار معلم تجربه کنید

نکات مهم قبل خرید :

۱نحوه دریافت به صورت دانلودی هست و شما بعد از پرداخت اینترنتی بلافاصله می توانید فایل را دریافت کنید.
۲در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت در تماس باشید. تلگرام T.me/hamyar_moalem
۳اعتبار ما در گرو کیفیت خدمات ، تکریم مشتری و رضایت شما است.



موضوعات :
برچسب‌ها :
ads ads ads ads ads ads ads ads

مطالب مرتبط


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید