no-img
سایت همیار معلم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟ | سایت همیار معلم


سایت همیار معلم
اطلاعیه های سایت

ads ads ads
ارسال سريع پيام در تلگرام

ادامه مطلب

PDF
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟
امتیاز 3.50 ( 2 رای ) دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟">
pdf
آذر ۲, ۱۳۹۷
2.04 مگابایت
3000 تومن
مقاله اقدام پژوهی
اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟
سال تحصیلی 98-97
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟

 

 

 

چکیده:
همانگونه که مستحضریم ماده ی درسی املا با اهمیت، توأم با مشکلاتش در عملکرد دانش آموزان است.
براساس آمارهای منتشر شده ی وزارت آموزش و پرورش هر ساله دانش آموزان زیادی به جهت عدم کسب مهارت درست نویسی نظام آموزشی را ترک می نمایند. اهمیت و ضرورت درس املاء و وجود مشکلات عدیده در این درس انگیزه ای شد که اقدام پژوهی حاضر در رابطه با چگونگی برطرف نمودن مشکل کند
نویسی املا علی در پایه چهارم ابتدایی انجام گیرد.هدف اصلی پژوهش بررسی و توصیف وضعیت موجود مشکلات کند نویسی دیکته ای یکی از دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی به نام علی و ارائه یک تصویر روشن از مشکلات دیکته ای به معلمان و برنامه ریزان آموزشی است. مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد در دوره ابتدایی دو درس ریاضی و فارسی ( قرائت فارسی و املای فارسی کلیدی هستند و بیشترین ساعات به این دو درس اختصاص می یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو
چندانی برخوردار می باشد. به طوری که بدون یادگیری درس فارسی ، یادگیری دروس دیگر تقریبا غیر ممکن می باشد. یکی ازمهمترین مشکلات دانش آموزان در مدرسه، ضعف در خواندن و نوشتن است. املاء نوعی نوشتن است. اینجانب در این تحقیق برای رفع مشکل املای دانش آموزی به نام علی سعی کردم
راهکارهایی پیدا کنم و او را در درس املاء تقویت کنم. و مشکل کند نویسی را در وی از بین ببرم . برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و مشاور مدرسه جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای تقویت حافظ دیداری، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری بود که علی در آنها ضعف داشت. در پایان اجرای این راه حل ها ، نتیجه خوبی از پیشرفت دانش آموز به دست آمد که امیدوارم این را حل ها را هم سایر معلمان برای کاهش ضعف در درس املاء و مشکل کند نویسی دانش آموز به کار ببرند…

 

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟

 

 

 

نکات مهم قبل خرید :

قیمت : ۳۰۰۰ تومن

۱- نحوه دریافت به صورت دانلودی هست و شما بعد از پرداخت اینترنتی بلافاصله (اتوماتیک) فایل را می توانید دریافت کنید.
۲- در صورت مشکل با پشتیبانی سایت در تماس باشید.
۳- اعتبار ما در گرو کیفیت خدمات ، تکریم مشتری و رضایت شما است.
۴- فایل دانلودی قابل ویرایش و آماده چاپ می باشد.

 

۳,۰۰۰ تومان – خرید

 



موضوعات :
ads

درباره نویسنده

مهتاب افلاکی 335 نوشته در سایت همیار معلم دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخی بگذارید